lauantaina







Enpä olis uskonut että elämäni muuttuu näin satumaiseksi tai että tulee sellainenkin päivä kun mä raahaan noidaksi pukeutuneena rokokoonojatuolia pitkin metsää. Nauran niin että meinaan revetä kun näen ihmisten ilmeitä kun noita ajaa autoa Lumikki apparin paikalla. Voi jee!
Mä ompelen kovalla vauhdilla unelmapukuja meidän kuvauksiin ja etsin kummallisia kuvaustarvikkeita pitkin ja poikin. Tänään apumiehenä naapurin 4v. Mä ompelen herkkää pitsimekkoa ja tämä piirtää vieressä...opin tärkeitä juttuja. Tiedätsä mistä erottaa rään limasta. Tiesitkö että hirviöllä on 40 silmää. Mistä erottaa tyttö hirviön poikahirviöstä. No tietysti silmäripsistä. Kysyn että mistä ihmeestä sä tiedät ton kaiken? Ompelen vetoketjun pieleen kuullessani että aivoista! Että eikö olis hirveetä jos ei olis aivoja ni silloin ei tietäis mitään? No kieltämättä KYLLÄ!
Oli pakko kysyä veijarilta miksi sydän on ihmiselle niin tärkeä? No kun se pumppaa verta vastaa pieni mies.
Korjaan että vielä tärkeämpää on se että se rakastaa, että ilman rakkautta ei olisi mitään. Ota kuva mun hampaista pyytää 4v. kun kuvaan mekkoa. On niin onnellinen heiluvasta hampaasta ja kysyy että näenkö mä että se heiluu? Kerron että ei sitä näe kuin heiluttamalla. Pieni mies alkaa vimmatusti ravistamaan päätä puolelta toiselle.
Mitä maailmassa olisi ilman lapsia. Ei mitään!
Ei yhtään mitään!

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa hienolta!

    VastaaPoista
  2. Tulen lukemaan tämän uudelleen ja uudelleen ja nauran aina. :) On hienoa, kun teillä on veijarin kanssa tuo oma dialogi, vapaus olla ja tuntea. Ihana juttu! <3

    VastaaPoista