sunnuntaina








Dreamlandiassa ommellaan ihania juttuja. Tarvitsin lisää pöytätilaa ompelulle ja päätin tuunata pöydän decope-lakan ja koto living lehden avulla. Aattelin tehdä hienon kuva postauksen ja ohjeet näin tuunaat pöydän...leikkasin kuvat ja aloin lakkaamaan. Ensin pöytään lakkaa, kuvat paikoilleen ja lisää lakkaa päälle. Samalla kun levitän sitä toista kerrosta silmäni havaitsevat pullon kyljestä hämmästyttävän seikan...kas. Käyttöohje,,,annan pohjalakan kuivua puoli tuntia ja levitä sitten vasta päälimmäinen kerros. Oho. Aattelin että ehkä teenkin postauksen miten ei kannata toimia. Tää pätee moneen muuhunkin mitä täällä tapahtuu.
Olen saanut yhteistyökumppaniksi nuoriso-projektiini lahjakkaan muusikon. Sovimme yhteisestä tilasta jota mekin saamme sitten nuorten kanssa käyttää musahommiin. Sitten teen jotain jota itken ja nauran yhtä aikaa. Herra on tehnyt upean version mantra-biisistä jota kuuntelen innolla facebookin-linkin kautta. Hämmästelen kun biisin loppuvaiheella alkaa kuulua naisten ääniä,,,paskaa, paskaa. Hirnun itsekseni että hieno mantra ja kannanotto. Sen enempiä miettimättä kirjoitan kommentin sinne julkiselle seinälle: Upea! Etenkin loppu! Pelkkää paskaa.
Hirnun itsekseni nasevalle kommentilleni. Kohta herra on käynyt kommentoimassa perään Paskaa? Silloin mä alan tajuta että tässä on nyt joku väärinkäsitys...mitä ihmettä!!! Mietin nimen vaihtoa ja maastapakoa. Selittelen että en mä tajua mitä mä kuulin. Mies nauraa vain ja sanoo että ei se mitään. Mä mietin koko päivän että olenko ruvennut kuulemaan harhoja vai mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Kunnes illalla ollessani tietsikalla alkaa taas kuulua, sama mantra: paskaa paskaa. Silloin tajuan että mulla on videolinkki you tubeen auki jossa on video syrjäytyneistä nuorista. Olin jotenkin sohaissut sen samaan aikaan käyntiin kuunnellessani mantra biisiä. Oon sitten hörötellyt itsekseni koko päivän...ja muutama muukin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti