tiistaina







Ensin oli vain ajatus...unelma. Kun annoin sille luvan tulla alkoi loputon virta sisältä ulospäin. Luovuutta ideoita mielikuvia. Musta tulee isona vapaa ja onnellinen ihminen, sellainen jonka elämä on kuin elokuvaa. Romanttista komediaa jossa mä luon juuri niitä asioita itselleni joista olen aina unelmoinut. Laulan, kirjoitan, maalaan, hoidan ja autan ihmisiä. Teen paljon käsilläni ja rakastan jokaista päivää elämässäni. Rakastan ja saan rakkautta. Nauran ja tanssin elämän iloa ja kepeyttä. Lennän mielikuvituksen siivin sinne minne en koskaan kuvitellut pääseväni.
Mä kirjoitan todella paljon. Käyn kaksi kertaa viikossa laulutunnilla.
Mä oon valmis tekemään sen työn mikä pitää tehdä jotta mä uskallan olla sitä mitä olen.  




Tule juostaan niityllä, haistellaan kesää.
Rakastetaan
rakennetaan lemmelle pesää.
Laitetaan sinne räsymatot, mulla on punaiset kumisaappaat.
Sä hakkaat talvella halot.
Nukutaan ihan lähekkäin saman peiton alla,
säästetään lämmityskuluissa.
Ei koskaan riidellä turhasta,
lakaista asioita maton alle.
Suudellaan usein ja hymyillään.
Rakkaus on parasta.



Maria

5 kommenttia:

  1. Uijui miten ihana barbikaappi... Toivottavasti se täyttyy tyllihameista ja ruusumekoista <3

    VastaaPoista
  2. Haa, aikamoinen intuitio sulla siellä :) ensimmäinen ruusumekko on jo odottamassa. Voi tätä barbeuden hurmaa ;)

    VastaaPoista
  3. Voi, miten ihania kirjoituksia! Ihan tulee itsellekin kepeä olo :)

    VastaaPoista