perjantaina



Mummolassa ei nyt käsitöiden osalta tapahdu mitään...kasaan paljon vaikeampaa ja
monimutkaisempaa tuotosta nimittäin elämääni ja siitä kaavahelvetistä ei ihan heti ota selvää.
En sen enempää ala näin julkisesti henkilökohtaisia asioita täällä käsittelemään tyydyn vain toteamaan
että joskus elämä ei mene niinkuin on suunnittellut ja kaikkea voi tapahtua...
Onneksi mulla on niin luja usko elämään ja itseeni että tiedän etten ihan vähällä luovuta.
Ps. Mulle tuli jälkikäteen huono omatunto edellisestä postauksestani...mun huumori on "joskus" aika sarkastista
ja toivon etten loukannut ketään haukkumalla kyseistä automerkkiä...sitä nimittäin saa mitä tilaa ja viime
päivinä olen nähnyt valkoisia mersuja enemmänkin ja tuumasin mielessäni että maailmankaikkeus taitaa
pitää vähän hauskaa mun kustannuksella ja lupasin etten enää vihaa mitään. Että saattaa olla että
mä kasvoin taas hitusen?
Posted by Picasa

6 kommenttia:

  1. Voi peijooni :D
    Mihin väliin tuo sun edellinen postaus oli hukkunut???
    Kävin nyt nauramassa itseni tärviölle :DDD

    *nimim. Minen ikuna huolis millin lottovoittoo :D*

    VastaaPoista
  2. Mäkin vähän kasailen tai oikeestaan järjestelen.... Halaus sulle :) Olet mulle tärkeä ja ajatuksissani ja tiedän että tarvitsen sua. Voimarutistus!

    VastaaPoista
  3. Koitahan saada kaavat siististi kasaan ja kansioon, tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Pepi ihana ihminen kiva että jollain muullakin on taipumusta sarkasmiin (; Riitta kiitos ihana (: Kuin myös! Minna kiitos (:

    VastaaPoista
  5. Olen juuri lähiaikoina myös kokenut, että elämä tosiaan heittää kummallisia asioita eteen, jotka voi muuttaa ajatusmaailmaa paljon ja yllättävällä tavalla...
    Kaikki yllärit ei ole ihan niin positiivisia mutta ainakin minä uskon, että ennemmin tai myöhemmin niistä kuoriutuu jotain positiivista, kunhan jaksaa uskoa itseensä. =)
    Haleja, voimi ja jaksamista!!

    VastaaPoista
  6. Koo kiitos olet viisas nainen (:

    VastaaPoista