maanantaina

 

Arvoisa väki...olen päättänyt sitten ostaa uuden auton ja sen suhteen mulla on seuraavat kriteerit:
Sen pitää olla keltainen...ajatelkaa kun mä menen autokauppaan ja lipevä mies myyjä hieroo käsiään yhteen että mitäs pikku rouvalle?Varmaan saisi olla joku pieni näppärä kauppakassi ja mä vastaan että etsin keltaista autoa... isoa jonka kyytiin mahtuu paljon kunnostettavia huonekaluja ja siinä pitää olla neliveto koska muutaman viikon pikkuautokokemuksella olen käynyt kaksi kertaa ojanpohjalla kun olen sellainen huoleton kuski...ja ilmeisesti kuvittelen että punainen tukka on antanut mulle peppipitkätossun voimat kun yritin yksin työntää autoa ojasta...onneksi naapuri näki ja tuli traktorilla hätiin sen verran syvällä auto nimittäin oli ja mä ihan oikeasti yritin työntää sitä...mulla on jostain syystä ollut kaksi kriteeriä auton suhteen siitä mitä en halua....ei valkoista eikä mersua. Maasturia kaupatessani nettiautossa viimeisin vaihtotarjous oli mersu ja ajattelin mielessäni että yök lyödään vetoa että se on vielä valkoinen ja arvatkaa oliko!!! Jouduin sitten lauantaina ihan oikeasti vielä istumaan mersun rattiin kun oma auto ei lähtenyt käyntiin ja isännällä on lainassa kyseinen kammotus...15 minuuttia aikaa ehtiä kauppaan hakemaan kissanruokaa ja mitä tekee kyseinen autonhirvitys? Lähtee kyllä näppärästi käyntiin mutta vaihteet on niin jäässä etten mä saa pakkia päälle...10 minuutin taistelun jälkeen luovutan! Nousen raivon vallassa ulos autosta ja harkitsen hakevani jotain kättä pidenpää jolla näytän autolle että mun nenille ei hypitä...haukun kissan pystyyn mokoma nirppanokka jolle ei kelpaa kotona oleva kuivamuona vaan vaatii jotain parempaa. Soitan prätkämessuilla olevalle miehelle ja raivoan...kunnes kiukku laantuu yhtä nopeasti kuin tulikin ja lähetän perään anteeksipyyntöviestin...sori eihän se ole sun syy että mersu on paska auto ja kissa v.. idiootti. Vaivun taas tasapainoiseen olotilaan johon kuvittelen kasvaneeni. Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi...kaheli mikä kaheli..

8 kommenttia:

  1. Melko tiukat kriteerit sulla...
    Tässä yks ei vaan mikään hirveen tilava, mut neliveto ja tavallaan keltainen ;)

    http://www.nettiauto.com/honda/hr-v/4166932

    VastaaPoista
  2. Kävin katsomassa...liian pieni näin suuruudenhullulle sen pitää olla pakettiauto (;

    VastaaPoista
  3. Onnea etsintään. Voi olla, että voit joutua jostain kriteereistä tinkimään. Keltaisia neliveto pakuja ei taida käytettyjen markkinoilla ihan hirveesti olla. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

    VastaaPoista
  4. Hahaa (; Mäpä löysin! Ja vielä just oikean sävyinen kyllä on helppoa olla nainen!!!

    VastaaPoista
  5. Ymmärrän oikein hyvin raivon, kun koneet ei toimi. Tänään vietin yliopiston harjoitusblogin äärellä 10 tuntia! Siis kymmenen tuntia tehden vaivaista yhtä blogikirjoitusta. Koneet pottuili oikein olan takaa. Tässä mulla oli kaksi läppäriä ja uusi nokialainen älypuhelin eikä mikään toiminut. No, deadline oli puoleen yöhön mennessä, että jäihän tässä melkein kaksi tuntia aikaa...

    Päätin sisuuntuneen kaikesta alkaa jossain välissä tehdä omaa blogia. Välillä ei millään uskoisi, että mä olen ollut it-alalla aika vaativassa duunissa ja matkapuhelinalallakin olin 6 v... tunsin itseni tosi avuttomaksi.

    No, pahalla sisulla, jos ei muuten.

    Terveisin

    Sari R-E

    VastaaPoista
  6. =D
    Eipä tuohon ole muuta sanottavaa...

    VastaaPoista