perjantaina






Huikea romanssi on syttynyt. Mä en tajua miten mä oon voinut elää ilman tätä tyyppiä joka eilen tuli elämääni. Tää on ihan täydellinen. Pystyy mihin vain suorastaan ihmeisiin. Meidän rakkaus on kuumaa, tai no ainakin terveellistä...Se on mehustin. Toteuttaa mehua ihan mistä vain. Annoin sen nimeksi Matti. Mä en tajua miten mä en oo ennen tajunnut mehustaa. Ihan huikeeta touhua. Onneks on lyhyt matka kauppaan kun mä juoksen koko ajan hakemaan lisää mehustettavaa. Vielä kun keksisivät koneen jolla mut saa pidettyä paikoillaan niin kauan että kynsilakka ehtii kuivua...toka kerta ja taas mä rähmäsin käteni...mua ei oo luotu kynsilakka naiseksi. Vissiin sitten alan mehustajaksi. Se näyttää onnistuvan...

2 kommenttia:

  1. Voi Maria! Muakaan ei ole KOSKAAN luotu kynsilakkatädiksi, koska aina on kynsilakat rutussa, kun en jaksa odotella, että kuivuu. Toi appelsiini porkkana yhdistelmä on hyvä, mutta maistappa kurkku omena mehua...very hyvää, varsinkin kesällä jäiden kera ;) Keväisin terveisn Elina <3

    VastaaPoista
  2. Ellu kurrku omena, ooo kuulostaa taivaalliselta! Myös vihermehu johon tulee selleriä, sitruunaa, limeä, omenaa, lehtipersiljaa ja inkivääriä on niin HYVÄÄ!

    VastaaPoista