sunnuntaina









Jenny ♥ rohkea nuori nainen. Kirjoitti mulle muutamia viikkoja sitten Skotlannista.
Kertoi että oli eksynyt lukemaan blogiani ja lukenut yhden päivän aikana kaiken mitä olin monen vuoden aikana kirjoittanut. Suuren vaikutuksen muhun teki että Jenny sanoi suoraan tulleensa lopputulokseen että olin hullu, positiivisella tavalla ;) Tässä osa Jennyn viestistä: Halusin vain kiittää sinua siitä että niin suoraan ja pelottomasti jaat meidän kanssa oman matkasi. Se on uskomattoman arvokasta. Ehkä joku kaunis päivä kun olen taas Suomessa pääsen käymään hoidossasi, asun itse Skotlannissa. Jos joskus näille kulmille eksyt näytän mielelläni sinulle Skotlannin ihanuutta...
Nooh arvatenkin ei mennyt kuin viikkoja niin olin reppu selässä lähdössä Skotlantiin. Halusin tavata Jennyn ja kuulla tarinan siitä mikä vei hänet Skotlantiin, kiivetä ylämaan nummilla ja ottaa kuvia tästä neidosta. Majoittauduin asuntoon jossa asuu kaksi pariskuntaa. Jenny poikaystävänsä kanssa ja Skotti tyttö Mairi jenkki poikaystävänsä Kekon kanssa. Sain todella lämpimän vastaan oton, kuin olisi vanhoja tuttuja tavannut.Sohvalla jolla nukuin on kuulemma usein majoitettu joku joka tarvitsee yösijaa. Ihan mahtava asenne näillä. Jenny oli melkein neljä vuotta sitten päättänyt muuttaa elämänsä. Irtisanoutui työstään ja lähti maailmalle. Ensin Espanjaan jossa ei viihtynyt ja osti sieltä menolipun Lontooseen josta monen mutkan kautta päätyi Glaskowhin jossa opiskeli psykologiaa yliopistossa. Vieläkin etsien jotain...itseään. Muutamaan viikkoa ennen tapaamistamme Jenny oli päättänyt keskeyttää opinnot ja alkaa kuunnella enemmän sydäntään. Keskustelimme paljon, pohdimme elämää ja totesimme ettei ole kuin yksi asia joka merkitsee. RAKKAUS. Ei ole väliä mihin uskontokuntaan kuulut, mitä alkuperää edustat, mikä olet ammatiltasi, kuinka vanha olet. Meitä kaikkia yhdistää universaali rakkaus. Sen ymmärtäminen ja löytäminen on tärkeintä maailmassa. Matka alkaa omasta itsestä. Kiitos Jenny rohkeudestasi, avoimuudesta, sydämesi kauneudesta, vieraanvaraisuudesta, suorapuheisuudestasi. Olet jotain mitä en unohda koskaan ♥

2 kommenttia:

  1. Vau, mikä matka, mikä kokemus, mikä rohkeus! Arvostan tapaasi heittäytyä mukaan, ja toivon syvästi itsellenikin palasen moista rohkeutta. Kykä ajatella nyt kun eikä sitkun.

    VastaaPoista
  2. Anni jokainen omaan tahtiinsa ja tavallaan. Mä oon aina ollut sellainen suinpäinryntääjä, välillä olen toivonut enemmän järkeä ja harkintakykyä ettei tulis niin paljon osumia, auts ;)

    VastaaPoista