sunnuntaina

 
Lainakuvalla mennään sattuneesta teknisestä ongelmasta johtuen...

Ohhoh...kyllä taitaa mun menokenkäni hyytyä yhtä nopeasti kuin tää uusi elämä alkoikin..muutaman viikonlopun riekuttuani ja todettuani ettei ravintolaelämällä ole sittenkään mulle enää mitään annetavaa. Mä en ymmärrä Suomalaista känniääliö kulttuuria. Mun mielestä ulos lähdetään tanssimaan ja nauramaan ja pitämään hauskaa eikä juomaan itseltään tolkku pois. On surullista katsoa miten hukassa ihmiset ovat ja tarvitsevat muutaman promillen ennenkuin uskaltavat heittäytyä...katsokaa vaikka pikkulapsia jotka tekevät asioita juuri niinkuin sillä hetkellä tuntuu hyvältä jos tanssittaa tai laulattaa on ihan sama missä on ja kuka näkee tai kuulee. Muistan ikuisesti yhden tutun työn joka ei käyttänyt lainkaan alkoholia vaan lähti baariin tanssimaan ja joi vihreää teetä tai vettä koko illan. Ihmiset katselivat huuli pyöreänä tyttöä joka tanssi kuin tuulispää joka biisin ja yksi mies jopa kysyi että mitä toi on vetänyt? Mä haluan samaa ainetta...naureskeltiin että niinpä! Elämäneliksiiriä jota on kaikkien saatavilla ja ei ole seuraavana päivänä pää kipeä! Luovutaan typeristä estoista jotka laittavat meille tiukat raamit käyttäytymisen suhteen ja uskalletaan olla niitä vallatomia pikkulapsia jotka tekevät asioita ihan huvin ja ilon vuoksi. Mitä siitä jos "nolaa" itsensä selvinpäin onko jotenkin hyväksytympää selittää että kun mä olin niin hirrrrvveen humalassa että kontrolli katosi.

3 kommenttia:

  1. Niinpä, kumpi on nolompaa :)

    VastaaPoista
  2. Jotenkin sitä kuvittelisi, että nuo kaameat ryyppäykset on jääneet jonnekin teini-iän epävarmuuteen. Tänään just mietin, että työelämässä on kuulemma 10 % ihmisistä alkoholisteja. Missä ne lymyää, kun aika harvoin itse sellaisia näkee. Työpaikoissa on tosin eroja siinä millainen alkoholikulttuuri niissä on.

    Sari R-E

    VastaaPoista
  3. Elise niin...(;
    Sari niinhän sitä kuvittelis joo...alkoholistejakin on tietysti monen laisia...toiset vetäisee sivistyneesti pullon viiniä joka ilta ja ovat sitä mieltä että vain maistelevat (:

    VastaaPoista