torstaina


Päivät menee sellaisella vauhdilla etten ole kerennyt edes blogia päivittämään...
Kotona projektina on ollut ulkotilojen siivousta tai lähinnä kaiken keräämämme romun inventoimista...
Mä en ymmärrä kuka on raahannut navettaan kaiken sen rojun mitä se on täynnä?
Mä en ainakaan myönnä mitään... jos tulevaisuudessa joku vihjaa vanhoista ovista tai ikkunoista tai
kunnostettavista kalusteista mä työnnän sormet syvälle korviin ja kiljun kovaa etten vaan rahaa
niitä enää lisää. Alla oleva lipasto on mummin peruja ja aloimme sitä tytön kanssa raaputtelemaan...
ihmettelin kun neito raapii sinnikkäästi tuntitolkulla auringossa pikku bikineissään kunnes tajusin...tyyppi on kierinyt
ällöttävän hajuisessa hawajin tropic öljyssä ja oon päättänyt ruskettua oikein kunnolla se oli siis motivaation avain no.1
ei se kaappi (;



joku on ilmeisesti maalannut kaapin paksulla lateksi-kerroksella ja kaikki maali
on saatava pois HUH!



Alla olevat ihanat vanhat tavarat ovat ystäväni isoäidin jäämistöä ja kun ystäväni
ei tykkää vanhasta "rojusta" arvatkaa kuka ne sai?












JEP! MINÄ! Herranpieksut miten iloiseksi mä tulin...uudet tavarat ei puhuttele
mua enää yhtään, tuntuu että on ihana saada tavaroita joilla on joku elämäntarina.
Kuten huutokauppalöydöillä joita isäntä oli huutanut viime lauantaina kylällämme
( niistä lisää myöhemmin) Mä olin matkalla siskojeni kanssa beibi-kutsuille
kun isäntä soitti että täällä on huutokauppa jossa myydään 90v. mummon koko jäämistö...
Mä huusin luuriin että ei voi olla totta! Ja mä oon muualla! Sisko säikähti kun luuli että
jotain vakavaa on sattunut... mutta hei mun mielestä se oli VAKAVAA! Etenkin kun kuulin mitä
kaikkea siellä oli myyty...t.nim. epätoivoinen romunkerääjä
Posted by Picasa

10 kommenttia:

  1. Jotenkin tuo sun postauksen alkupää ja loppupää riitelee vähän keskenään ☺☺☺

    Mutta niinhän se vissiin meillä menee, että ei enää yhtään tavaraa! -ja sit harmittaa hillittömästi kun jotain ihanaa (ja ehdottoman tarpeellista!!!) menee sivu suun! ☺☺

    VastaaPoista
  2. Pepi niinpä...taidan olla aika ristiriitainen tyyppi (;

    VastaaPoista
  3. Voi mitä aarteita ystäväsi on sinulle lahjoittanut....☺

    ja huutokauppaan...☺

    VastaaPoista
  4. Löysin vasta kauniin blogisi ja tulen toistekin, ihana blogi!<3

    Rakastan itsekin kaikkea wanhaa. Ymmrrän, että tuntuu siltä, että ei enää tavaraa, mutta sitten näkeekin jotain niin ihanaa wanhaa ja niin "tarpeellista";)Haluan itsekin, ettei määräänsä enempää tule tavaroita, niille pitää olla tilaakin hengittää ympärillään..;)

    Ihanaa kesän jatkoa!:)

    VastaaPoista
  5. Mulla on sama fiilis siitä, että päivät hujahtaa ohi, ollan jo heinäkuun puolessä välissä, kohta tääkin kesä on taas mennyt. =(

    Ihana ystävä, kun muistaa tuolla lailla. =D
    mulla on ollu viime aikoina kova tarve siivota kaappeja ja saada kaikkea ylimääräistä pois.
    Se on vaan hankalaa heittää mitää pois, kun joka toisen esineen kohdalla jään miettimään, että mitä jos tämän maalais tai muuten tuunais, tai mitä jos vaikka joku tarttis just tätä, just huomenna...

    VastaaPoista
  6. Olen kanssasi ihan samanlainen.
    Rakastan kaikkia vanhoja tavaroita niin,että kellarinkoppi pursuaa yli äyräittensä. Sisälle ei mahdu enää mitään ja mökilläkin alkaa jo olla tunkua:)
    Päätän myöskin aina, että nyt EI ENÄÄ MITÄÄN, mutta kun joku taas tarjoaa jotain, en yksinkertaisesti voi olla ottamatta!
    Onneksi Mies laittaa välillä minulle "suitsia suuhun", muuten kotimme muistuttaisi pian kirpputoria tai jotain vanhaintavarain-kauppaa:)

    Ihania aarteita oletkin ystävältäsi saanut, melkein käy kateeksi, no ei vaineskaan, onnittelut!!!!

    Leppoisaa viikonvaihdetta.

    VastaaPoista
  7. OOOh! (kops, melkein pyörryin siitä ääni :) IHANIA!!!
    Et muuten arvaa kuinka monta monta kertaa olen yrittänyt kommentoida sulle, mutta tekniikka on pettänyt JOKA kerta. Toivon tosiaan, että nyt natsaa.

    Matkakuvat on aivan ihania ja ei mikään huono tuliainen ollenkaan. Ite tuon usein mausteita ja olenpa joskus tuonut lihaliemikuutioitakin. Ei maksa paljon, ei vie paljon tilaa ja tuoksut kotona vie takaisin matkalle... Bueno!

    Olet kyllä lopen uuttera, kun jaksat noin kamalan paksua maalikerrosta kaapia. Lopputulos siintää jo silmissä...

    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  8. Irmastiina eikö (:
    Marge tosi kivaa tervetuloa! Joo vanhaa ihanaa on niin vaikea vastustaa mukavaa kesänjatkoa myös sulle (: Koo niinpä kunnon ystävä on kultaa kalliimpi, mä oon ihan samanlainen karsija...
    Aana munkin mies huokailee ja yrittää estää mutta itse haalii koneita, työkaluja....samoin sinne (:
    Minna mikähän siinäkin on? Ihanaa että nyt tulit läpi(: tein tänään just ruokaa niistä liemikuutioista ja ihan kuin maistuisi paljon paremmalle...? Pakko raapia että tulee hyvä kaappi olio isovanhempieni makuuhuoneessa ja haluan että se on arvoisessaan kunnossa. Ihanaa vkl myös sulle.

    VastaaPoista
  9. Siis MIKÄ toi lipasto on ???? Aivan ihana!! Ja noi kaikki aarteet,ihania!! Tsemppiä tosiaan tohon rapsuttamiseen, mulla oli sama urakka, tosin lopputulos ei ollut niin hyvä kuin odotin, mut täytyy sitten paremmalla ajalla ja kärsivällisyydellä koittaa tuunata sitä :)

    VastaaPoista
  10. Hei se on mummin lipasto...meidänhän piti yhessä kunnostaa se sun kaappi ja mun lipasto. Jep on siinä raapimista(: Päätin että joka muru on saatava pois!

    VastaaPoista