torstaina

KESÄMOPOILUA JA MUUTA KIVAA


Olin pitkästä aikaa miehen kanssa moottoripyöräajelulla ja HERTSILEIJAA
miten kivalta tuntui! Oi sitä vauhdin hurmaa...onneksi pyörä putputtaa sen
verran lujaa että toinen osapuoli ei kuullut mitä mä takana touhusin...mä nimittäin lauloin
täysin palkein ELÄMÄ ON IHANAA KUN SEN OIKEIN OIVALTAA JA KUN LENTÄÄ SIIVIN
KUIN JOUTSEN! (Kyseinen pyörä on muuten myynnissä pienenä vinkkinä (: )




Mä riemuitsen myös siitä että yhtäkkiä tyhjä pesä on taas täyttynyt...kuvassa näkyvä neito
ja huah...koiranpentu palasivat äidin siipien suojaan vielä hetkeksi kasvamaan. Elämä
opetti kovalla kädellä mitä on huolehtia itse itsestään ja asioistaan ja todettiin yhteistuumin
että ehkä on parempi palata kotiin. Mahtavaa huomata oma kasvu miten erilailla mä osaan
suhtautua näihin meluisiin sotkeviin otuksiin jotka kääntävät vanhempiensa elämän ylösalaisin
kuulemma VAAN noin kolmeksikymmeneksi vuodeksi...
Meinasin palata vanhoihin tottumuksiin ja suunnilleen harkitsin kuristavani toisen
lapseni joka eräänä päivänä torkkui valkoisella sohvallani...oli elokuvaa ja shipsejä ja
dippikastiketta ja uni yllättänyt kesken kaiken. Lopputuloksena neitokaisen perä dippikastikepurkissa
joka oli siis SOHVALLA ja mun ompelemat peitot siihen ihanasti sotkeutuneena.
Multa pääsi ruma sana johon neito tuumasi että ihme nipo näähän voi pestä...
Hetken jäähdyteltyäni mä oivalsin että tämä ihminen on varmaan tullut mulle opettamaan
että sotku ja arkiset asiat ovat pikkujuttuja. Seuraavana päivänä kohdatessamme sanoin
tytölle että Kiitos kun opetat mulle asioita ja sain vastaukseksi hölmistyneen ööö....ole hyvä?


Mun mansikkamaa on muuten ripoilteltu pitkin pihaa sinne tänne....kuka on sanonut että ne pitää
kasvaa siistissä rivissä? Luovuus kunniaan!
Posted by Picasa

9 kommenttia:

  1. Harvemmin mikään oikein tuppaa kasvamaan siistissä rivissä....lapsetkaan ☺☺

    Mulle sunnuntaina tulossa kaks karvakaveria, jotka tasan varmaan ei o "siistissä rivissä" kun pääsee mummun luo ☺

    *oppia ikä kaikki*

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että sait lapsesi takaisin kotiin... vaikka ei tuossa iässä niin siistejä ollakaan...☺

    VastaaPoista
  3. Pepi, no ei ainakaan lapset (: karvakaverit? Siis eläimiä eikä lapsia?
    Irmastiina niin minustakin (: Tuntuu että kyllä meidän kotona pitääkin olla elämää ja sotkua!
    Anni hahaa...mä en kyllä taida muistaa...en ainakaan tunnusta (;

    VastaaPoista
  4. heh:) meilläkin kasvaa mansikat purkeissa. Tosin mansikoita ei kyllä vielä näy:)

    VastaaPoista
  5. Suvi kiva kuulla (: MUlla on paljon raakileita ja toivottavasti ovat kohta isoja ja kypsiä (:

    VastaaPoista
  6. Heippa! Hupsista, kun kuulostaa tutulta: tyttö+sohva+dippi...Vau, moottoripyörän kyydissä en ole ollut, varmaan hurjaa.. täällä uusi lukijasi, tervetuloa myös romulyyli-blogiin, toivottaa riitta sinikka.

    VastaaPoista
  7. Hei Riitta Sinikka olet erittäin lämpimästi tervetullut (: Kiva jos muidenkin ovat yhtä mahottomia...suosittelen moottoripyöräkyytiä siinä matkanteko maistuu ja tuoksuu vähän erilailla kuin autolla (: Pitääpä tulla kurkkimaan sun blogia!

    VastaaPoista
  8. Ja tuo ihanaaki ihanampi menopeli. mä kuolaan sitä täälä joka aamu ja ilta :)

    VastaaPoista