torstaina


Jaahas...mekkotehdas on muuntunut pieneksi laukkutehtaaksi...kaava on mekkotehtaan uudesta kirjasta jota vähän suurensin ja voi vitsi...nyt näitä sitten syntyy liukuhihnalla...
Näistä saa niin söpösiä ja kaikki vanhat ylijäämäkangaspalat menee hyvään käyttöön :)


Mulla on joku pilkku-pakkomielle...pakko saada pilkkuja!



Viherkasvi näyttää jo vähän ruskean keltaiselta...höh! Ei taida rakkaus auttaa...mä en käsitä miksi mä ja kasvit ei sovita yhteen? No toisaalta kun toteutan seuraavan ideani ei ole viisasta niitä paljon hankkiakaan....mä olen nyt keksinyt mihin mä olen lähdössä! Ihan mieletön fiilis! Paljastan sen verran että aika kauas enkä tiedä milloin palaan...sydäntä särkee olla erossa pikku- Myystä mutta jos aikanaan en tehnyt asioita kun tulin niin nuorena äidiksi on nyt syytä toteuttaa kaikki mistä on haaveillut....toki mua ei enää estäisi mikään toteuttamasta unelmiani sen verran on rohkeutta tullut matkan varrella lisää. Uskalletaan kuunnella sydäntämme se ainoa oikea tienviitta joka vie meidät lähemmäksi sitä keitä ja mitä me olemme. Ihan mahtavan luomisvoimaisia olentoja joilla on kaikki mahdollisuudet tehdä sitä mikä tekee meidät onnellisiksi. Halaus päivääsi!

2 kommenttia:

  1. Höh...mikset kerro, mihin olet menossa....olen utelias...:)

    VastaaPoista
  2. Söpöjä laukkuja! Minuakin kiinnostaa, minne olet lähdössä. Jostakin syystä minun mieleeni nousi vahvasti paikka nimeltä Guatemala! Haha, seuraavaksi kerrotkin varmaan suuntaavasi Indokiinaan, että se siitä sitten ;D Ei mutta mielenkiintoisia paikkoja molemmat. Jännää :)

    VastaaPoista