maanantaina



Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...yksi suuri on että MINÄ!
Huom! Minä olen saanut siemenistä oikeasti kasvamaan jotain! Toki eka satsi
rucolaa ei lähtenut kasvamaan ja seuraavaan yritykseen latasin koko pussin
siemeniä että nyt tulee ja tiheesti! Ruohosipuli on aika ruikku mutta tuoksuu ihan
oikealta että saavutus varmaan sekin?






Tässä on kirsikkatomaattia! Ajatelkaa...nekin ihme ja kumma lähtivät itämään...




Mutta sillä aikaa kun mä oon hääräillyt viljelmieni kimpussa joku tappoi
mun muurinkellon...huah. Olisikin ollut ihan liikaa että kaikki onnistuis...
Vietin tänään vapaapäivää ikkunoita pesten...viikonloppuna naapurin farmari
kynti pellot joten iskin heti kiinni pölyisiin ikkunoihin...lähdin sitten kirppikselle ja
ja löysin nää hienot mekot pilkkahinnalla. Kun tulin takaisin arvatkaapa mitä teki naapuri?
No kynti tietysti peltoa! Just siellä missä mä kiiloitin niitä ikkunoita. Ja arvatkaapa vielä?
Jep, mä en yhtään hermostunut nauroin ja ajattelin että näin mulle näytetään ettei kannata
tuhlata kallista vapaa-aikaa hinkkaamiseen ihan turhaa! Mä oon taas sortunut ylitouhuamiseen
ja näin mut tiputetaan maan pinnallle (;









Sorruin ostamaan parit keittiöpyyhkeet kun ne oli niin
hurmaavia...
Posted by Picasa

8 kommenttia:

  1. Hienosti kylvöksesi on lähtenytkin kasvuun..:)
    Kuka himskatti tuon muurinkellosi oikein tappoi... harmin paikka..:D

    Ihania mekkoja olet ostanut!

    VastaaPoista
  2. Irmastiin epäilen suuresti sitä naapurin farmaria kun kerran muutenkin sabotoi mun puuhia (;

    VastaaPoista
  3. Mä ostin perjantaina kaksi hortensiaa ja nyt keikkuu kuoleman kielissä, arvaa harmittaako?!? =(

    Se on vaan mahtava tunne kun näkee kuinka itse kylvetty siemen alkaa kasvamaan. Harvenna kuitenkin sun rucolaa pian, mä tein saman tempun keräsalaatin kanssa viime keväänä, niitä oli aivan liikaa, eikä niillä ollut tilaa kasvaa, joten salaatit jäi lopulta haaveeksi.

    Aivan mahtava tuo kelta-oranssi-lila mekko. Mä yleensäkin tykkään väreistä mutta tänä keväänä tuntuu, ettei mikään värien kirjo ja kirjavuus riitä. =D

    VastaaPoista
  4. Koo! Vie takaisin ne ne hortensiat eihän ne nyt noin nopeasti voi kuolla! Juu aattelinkin että harvennan pika puoliin sitä rucolaa...näyttää vähän ahtaalta niiden elo. Mäkin rakastuin siihen mekkoon se on niin raju (:

    VastaaPoista
  5. Mullakin lähti kasvamaan noi yrtit uudestaan!Luulin jo, et siinä meni kun vaikuttivat niin elottomilta, mut jotenkin ne vaan heräsivät henkiin. Ja ihania hippimekkoja! Mulle pitäis löytää kans kesäksi jotain päälle pantavaa, ei taida ihan omat vaatteet mahtua. Tosin me kun ollaan täällä niin omassa rauhassa niin kai sitä voi nakunakin viuhahdella. :)

    VastaaPoista
  6. Hei Sanna mehän ommellaan sulle joku ihana hippi-äitiysmekko(:

    VastaaPoista
  7. ihanat mekot. varsinkin tuo eka ;)

    VastaaPoista
  8. Suvi mä kyllä revin sen hopeahökötyksen irti se ei ollut mun tyylinen mutta muuten superlöytö! Ja maksoi ehkä €...(:

    VastaaPoista