maanantaina

Mä rakastan antaa ihmisille lahjoja ihan vain huvikseni ja etenkin oma tekemiäni...
Tein vanhemmalle tytölleni tän kassin ja pidin juhlallisen pikku-puheen sen antaessani.
Sanoin että tää on sun onnenkassi ja mä oon täyttänyt sen rakkaudella...
Mitä enemmän mä annan muille sen suuremmmaksi rakkaus kaikkia ja kaikkea kohtaan
sisälläni kasvaa.
Vaikka samalla mun temperamentti näköjään vaan voimistuu, mä olin
kuvitellut että musta on tullut rauhallinen ja seesteinen mutta kattia kanssa. Mä oon ruvennut
puolustautumaan ihan eri tavalla kuin ennen. Mussa uinunut tiikeri on taas hereillä ja mä voisin
kuvitella että jos kohtaan jossain epäoikeudenmukaisuutta tai joku esim. kohtelee toista
huonosti vedän lättyyn ihan tosta noin vain veikken väkivaltaa hyväksykkään.
Mies sanoi että susta on tullut pelottava yhdistelmä : Puolhörhö ja puolet tulista temperamenttia
että varmaan sitten on helpompaa kun olet täysin hörhö...sitä odotellessa... (;



Posted by Picasa

3 kommenttia:

  1. "yks rauhallinen, tulinen hörhö tuli ja veti ihan noin vaan lättyyn" -olishan se aikamoista luettavaa lehdessä ☺☺☺

    rouva on nyt hyvä ja ottaa ihan iisisti vaan!☺

    VastaaPoista
  2. Pepi Hahaa, Juu mä opettelen itsehillintää..taas...

    VastaaPoista
  3. Back on ja näköjään aika rajunpuoleisesti...eiköhän se siitä tasoitu toisaalta on kiva huomata että multa löytyy taas ruutia (;

    VastaaPoista