sunnuntaina


TUNNUSTAN......



Vietin siis päiväni ommellen...mä myönnän....
oon tullut pahasti riippuvaiseksi mulla on ongelma
ja en ehkä yksin selviä siitä...jos joku on jo perustanut
ompelu-addikteille tukiryhmän täällä olis jäsen!
Mulla olis hyvä nimiehdotus ryhmälle: ANONYYMIT
TRIKOOMEKKO-OMPELURIIPPUVAISET YSTÄVÄMME

Lisäksi tein kaavat tähän mekkoon itse koska a. en viitsi
tehdä ihan älyttömän montaa samalla kaavalla
b. kuvittelen muutaman tehtyäni olevani niin pro että
teen jo kaavatkin itse...
voin kyllä kertoa että putosin maanpinnalle hyvin nopeasti kun 
ompelin toisen hihan nurinpäin!
Ja voin kertoa että tällä viikolla olen vetänyt maasturillani 
systerin ojasta pyykkinarua vetoköytenä käyttäen johon
mies totesi että hullut syylari olis voinut hajota? (no ei
hajonnut) ja nielin lääkekuurin tabletit ja luin sen jälkeen
käyttö-ohjeen...tabletit pureskellaan suussa ja huuhdotaan 
vedellä alas...no mä säästin paljon aikaa kun huitasin ne
kokonaisena...kieltämättä olivat aika isokokoisia niellä...

Posted by Picasa

4 kommenttia: