torstaina

NO niin! Nyt se alkoi taas....nimittäin mun jouluhulluus...mulla pitäis olla vähintään kuusi kättä että voisin tehdä kaikkia niitä asioita yhtä aikaa mitä haluaisin. Leipoa, ommella, askarella, kutoa, tuunata kotia joulukuntoon, tehdä koruja...istua rauhassa kynttilänvalossa ja nauttia pimeydestä, hiljaisuudesta, rakkaista ihmisistä. Miksi tää yhtälö tuntuu hankalalta sovittaa yhteen? Mä oon tehny itselleni diagnoosin ja se on: joulus- depressiivinen...hetkeksi kirkastuu ja koko muu vuosi menee vähän sumussa. Oonko mä ainoa joka on tälläinen? Tuntuu että niin moni vihaa Joulua ja ajattelee että se on kaupallista turhaa hössötystä mutta mun joulumieli tulee itse tekemisestä, samoista jokavuosi tapahtuvista perinteistä ja yksinkertaisesti hyvästä fiiliksestä. Joudun kyllä hehkuttamaan vähän salaa koska monia selvästi ärsyttää mun into...josta mä vaan innostun vähän lisää. Turhaan lahjarumbaan mä antaisin vinkin että sopikaa keskenänne että annatte lahjaksi vain kierrätettyä tavaraa mitään uutta ei saa antaa. Joku kertoi että heidän työpaikallaan jaetaan jolulahjat niin että jokainen tuo kotoaan jonkun tavaran minkä on saanut ja josta ei pidä...tavarat sekoitetaan ja tadaa: jokainen saa jonkun uuden turhan tavaran...aika metkaa(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti